Merhaba sevgili anneler . İkizlerim doğunca onlara büyük yatak alamadım anne yanı olan sallanan küçük beşik aldım yavaş yavaş oda yapmaya başlayacağım 6 7 yaşına kadar kullanabilecekleri yatak arıyorum. Var mı kullanışlı sizin önereceğiniz bir model. Yüksek mi alayım yoksa yerden bi model. Tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen ♥️