nesekaan 1 yasında yenı yenı dısleri cıkıyor corba türlerini içiyor geri kalan yemekleri yemiyor geri çeviriyor süreklı :/
Bernag nesekaan biz de durumlar aynı. Bence 1 yaş genel sendromu olmalı ve bir an önce geçmeli yoksa hunileneceğiz
nesekaan Bernag kahvaltıda bisi yemıyor cok az denılcek kadar corba vs ıcıyor amaa sureklı corbayla olucak ıs degıl dişten dolayı ıstahsız olabılır dıye allahtan mamayı ıcıyor yoksa ac kalıcak