Nisssss Arkadaşlar bebeğim 13 günlük ve 1 haftadır pişiği geçmedi.trevazol madekaskol lansinoh herşeyi denemedim doktor muaynesi pazartesi günü malesef.ne öneririsini neden geçmiyor
Rahimesevda Nisssss trosyd krem çok iyi geliyor pisige ama ıslak mendil kullanmayın bu süreçte poposunu yıkayın devmli havalandirin birde sık sık geçmiş olsun
yorgunanneeeee Nisssss altını açtığında bepanthen sür bir sonraki açışta da sütünü damlat sütünü sür sırayla yap bunu 2 günde geçer.
GulizEylul Nisssss penaten krem ve kantoron yağı öneririm. Bizimki öyle hafifledi. Bezimizi değiştirdik prima premium care e geçtik ıslak mendil de hipp marka aldık %99 su bunların hepsini kullandıkça azaldı. Sık sık havalandırın mutlaka
Eylematlas Nisssss bepanthol deneyin birde bunlara rağmen geçmiyorsa alerji açısından değerlendirebilir doktor
Kevseryldz Nisssss altı açık kalsın biraz canım ılık suyla yıka kurut iyice sudocream sür birde bezini değiştirebilirsin
yareninannesii Nisssss bildiğimiz eski tüpteki yeşil arko kremi denemenizi tavsiye ederim bizimki 1 gün sonra gecmisti
Prenses_annesi22 Nisssss bızımde gecmeyen pişigimi oldu kızım 1 yqsında acile goturdum her kremı denedim yakıyor snrm ve cok aglıyordu doktor krem verdı ıyı geldı ve hıc yakmadı oksizing %20 olanı bebek pişik kremi çay agacı yagı varmıs cok ıyı geldı tavsıye ederm 15tl flan snrm