2,5 aylıkken çok ciddi meme reddi yaşadık ordan yola çıkarak tavsiye vereceğim biberon kullanıyorduk
onu hemen kestim
yarı uykuluyken memeye tutturuyordum
ya da önden emzik veriyordum sonra çıkarıp hemen tuturuyordum emziği o zamanlar tam tutmuyordu sevmemişti tutunca ayakta gezinerek emziriyordum bir elimle pış pış diyerek elimi sırtında sıvazlıyordum