Eminmelekmusab 0-6 ay arası sünnet ettirmemiz gerekiyor hatta doktorumuz 3 ayı geçmesin dedi biz şuan 2 ay 10 günlük olduk. Yaptıran var mı nasıl geçti süreç zormuydu yada çabuk iyileşti mi ? Hangi yöntemle sünnet oldu? Bizi neler bekliyor 😢💕
Wanderlust Eminmelekmusab 40i cikmadan istedik ama anca 2.ayda yaptirabildik hemen yaptirin hic ertelemeyin aci bile hissetmeden atlatiyorlar inanin cok cok kolay hic korkmayin
Wanderlust Eminmelekmusab dikisli yaptirdik ne buyuk bez ne karton bardak hic birsey kullanmadik 5 gun olmadan dikislee dusmeye baslamisti aksaminda dahi hic olmams gibiydi ertesi gun gezmeye gittik hatta oyle soyliyeym o kadar kolay yani erken yaptirinca🥰🙏🏻
kurkmantolumadonna Eminmelekmusab 11 aylıkken yaptırdık lokal anesteziyle oldu 1 haftada toparlandı ilk iki idrarını yaparken çok ağladı sonrası çok güzel ve rahat geçti küçükken olması daha güzel daha çabuk iyileşir
MyEternalLoveNoyann Eminmelekmusab 2ay 13gunluk oğlum var 10gun oluyor sünnet yaptirali dikişli oldu. Hiç zorlanmadik sadece ilk gün çişini yaparken biraz ağladı onun dışında hiçbir sıkıntı olmadı
Kaan01 Eminmelekmusab klasik yontem. Sunnete cok karsiydim.aci cekecek diye. İlk gun coook kotuydu yawrum.uyuyamadi. ama dpktor ertesi gun hic agrisi kalmaz dedi gercekten gecri sadece ilk gun
Utkucan Eminmelekmusab 39 günlükken sünnet olmuştu oğlum çok çok çabuk iyileşti çocukta hiç huysuzluk falan yaşamadı
Ulku_06 Eminmelekmusab Doktorunuz çok haklı. 3.ayı geçmeden yaptırın. 7aylık iken oldu oğlum, klamp ile. Hareketliydi, dönüyordu, Zorlandım.
Cananed Eminmelekmusab 5.gün yaptırdık pipisi tıkalıydı diye, hiç ağrı kesici bile kullanamdan atlattık çok şükür
Annis-ogul Eminmelekmusab bn 2 aylik ken yaptırdım ve o kadar co kravat gecti ki masallah cok iyi oldu .kesinlikle gec kalmadan yaptır
Redpepper 2 bucuk aylıkken yaptırdım dikişli, ilk gün huysuzlandı biraz ateşi çıktı sonra normale döndü