Arkadaşlar merhaba,hamileyken dolaba şeftalileri doğrayıp paketleyip buzluğa koymuştum bugün dur bi bakayım ne haldeler diye bir paket çıkarıp donu açılana kadar bekledim fakat orijinalliğini kaybedip büzüşüp sulandılar 🙄 bende diğerlerini değerlendirmek adına şeftali reçeli yapayım dedim demesine ama sizce olur mu güzel anneler nasıl yapmalıyım ? Fikrinize ihtiyacım var