zeyzy21 Eniz1907 bende almayı düşünüyodum kaçıncı ayda başlanıyordu iflasmı etmiş nasıl üye olunuyodu toplu alınmıyomu aceba baska nerden alınır benim bevegm 4aylık
Eniz1907 Alpingo instagramda da konu olmuş dolandırıldık diyorlar kullanabildiniz mi hiç biz 10.ay başlamıştık paraya değil birdaha o güzel aktivitelerin gelemeyişine üzüldüm
Alpingo Eniz1907 ben parama daha cok üzüldüm.bu ay scooter alcaktım en basitten almadım kredi kartimın limiti cok yok o limitide adım adım kullanuordj coğunu,lanet olsun madem yapma yeni üyekik allah korkuları yok işte
Mommysharkdoodoodoodoo Arkadaşlar konuyu bilmiyorum ama ben 4 yaşa kadar üyeyim bütün kutuları toplu gönderdiler 3 ay önce ulaşımım zor olduğu için. Siz de arayıp ödediğiniz kadar toplu alabilirsiniz