Esrvl valla 7,5 aylık ıslak mendil sürdüğümde hala pişik olur devam pamuğa cildinden kaynaklı yenidoğan arkadaşımın vardı direk ıslak mendille sildi kapadı bana şaşırmıştı 5 aylıktık o zaman ne sürüyorsun diye çeşit çeşit pişik kremi denedik ama kantaron yağı sürerim hep pişik olmaz