Kızlar bebeğim genel olarak 2 saatte bir 3 ölçek mama içiyor emmeyi yakında bıraktı o düzeninden de alışkın bazen 1.5 saatte bir 2 ölçek içiyordu 1 hafta önce 3e çıkardı. Normal mi sizce? 4ölçek yapıp beslenme saatini uzatamıyorum. Sadece gece uykusuna ilk geçtiğinde 3.5-4 saat aralıksız uyuyor uyanınca 4 ölçek içiyor.