SEDANURRRR Kızlar kızım kabız değil kakasını yapınca normal sululukta geliyor ama aşırı ıkınıyor ve bir türlü yapamıyor zeytinyağı da veriyorum ama yaptırana kadar baya uğraşıyorum tavsiyeniz var mı
Kardi_13 SEDANURRRR Benim kızımda kabız değil ama yaoamiyor bende yapması için ayakları 5 dk kadar aralıklarla hava da tutuyorum anca öyle yapıyor
Nameeee SEDANURRRR kızınız kaç atlık anne sütü alan bebeklerde SEDANURRRR bende kucağına alıyorum yüzü dışarıya bakıyor bacaklarını yukarı aşağıya yapıyorum yani tuvaletini yapacakmış pozisyonuna getiriyorum ne zaman ıkınsa bunu yaparım ben hep sonuç verdi benim kızımda
Nameeee SEDANURRRR doktor bana mamadan sonra su teklif et içerse içer içmezse demek ki ihtiyacı yok demişti