29052021 biz 5 aylıkken başladık ek gıdaya doktor tavsiyesiyle. Şu an 6 aylık sabah yumurta,evde yaptığım lor, pekmez bi tane de bebek bisküvisi. Öğlen kaşık mama, ikindi de sebze çorbası ve yoğurt, aralarda meyve püresi veriyorum, avakado muz, armut elma muz, mandalina vs. akşam da kayısılı muhallebi yapıyorum. Sonrası sabaha kadar mama.