Aklım almıyor ya nasıl bu kadar acımasız olabiliyor insanlar birde anne ya anne bu. Bu ne biçim annelik. Biz gözünün içine bakarken neler duyuyoruz. Böyleleri anne olmayı hak etmiyo. Maalesef her doğum yapan anne olamıyor. Rabbim insanlara merhamet vicdan versin. Bu insanları da Rabbim bildiği gibi yapsın.