Sağlık Bakanlığı;
Evlilik öncesi kan testi yapıyor, uyuşmazlık vs. var mı diye…
Daha yeni SMA taraması da getirildi.
Kesinlikle ve kesinlikle Psikolojik test, tarama, gözlem, öfke kontrolü, reçete geçmişi gibi uygulamalarda getirilmeli.
Haksız mıyım arkadaşlar. Ruh hastası eşlerden birinin cezasını maalesef minicik bedenler, çocuklar çekiyor, çekmesin!!!
Mersin’deki olay, Antep’teki olay, Yozgat’taki olay. Tüm Türkiye’de maalesef yaşanıyor bu zulümler.
Belki düzelir, belki iyileşir diye kızlarımızı, oğullarımızı evlendirmeyelim, yeter!!!
Ve lütfen yanlış anlaşılma olmasın, bu bir hastalık elbette, hor görmüyorum ve ötelemiyorum ama Antidepresan kullanan ve bu ilaca ömür boyu bağımlı olan kişiler de evlenmemeli.
Apartmanımda böyle bir kadın var. 7yaşında bir kızı var, kadın kendi kendine konuşuyor, kırıp döküyor, şiddet meyilli oluyor ve o kız panik atak olacak diye üzülüyorum.
Yozgat’ta bebeğini sobaya atan anne de maalesef şizofreni hastası, ilaç kullanan birisiymiş.
Bu tür durumu olanların evlenmesinin önüne geçilmeli!!! Nasıl SMA için kampanya başlatıldı ve Sağlık Bakanlığı bunu evlilik şartı olarak getirdi, bu konuda da kampanya başlatılmalı