31 ağustosta sezeryan doğum yaptım. 15 Ekim’de adet oldum 4 gün sürdü . Sonra 19 Kasım’da ikinci adetimi oldum 8 gün sürdü . Sonra aradan beş gün geçti yine adet oluyorum . Sizce bu nedir duru kan gelse şüphe edeceğim ama bildiğim adet gibi geliyor. Başına gelen var mı ?