Gzmmm Diş ilk çıktığında ufacık beliriyor beyaz değil de şeffaf gibi oluyor. O beyazlığa dokunsanız hani parmağınızın yumuşak tarafıyla, ısırdığında çatal batar gibi bir şey hissediyor musunuz? Umarım aft yara falan değildir. Geçmiş olsun ağız mendillerini ıslatıp düğüm yapıp buzlukta 15 20 dk beklettikten sonra eline veriyorum ısırıyor soğuk rahatlatırmış. Yada yeşil soğanın sap kısmı da iyi gelebilir.🌸