Kızlar iki gündür uyku eğitimi ile uyutuyorum kızımı. Dün öğlen kundak yaptım emziğini verdim piş piş açtım göğsünede piş piş yaparak uyuttum sallarken öle yapıyordum çünkü çok fazla ağlamadı daldı 40 dk.. akşam üzeri aynı şekil 2 saat uyudu .. akşamda 8:30 da uyuduk 6:50 ama gece 3 defa mama verdim mızırdandıgında.. bugünde sabah aynı şekil 30 dk uyudu.. öğlen 1 saat … şimdi 30 dk 🤦🏼♀️ Uykusu var halbuki ama kundaktan ellerini açmak istiyor açarken uyanıyor ama az önce dalınca ellerini açtım öle uyuyordu nolduysa uyandı ağladı cunku uykusu var uyutmaya calıstım tekrar daldı ama kısa süre sonra yine uyandu bu süreler nasıl uzayacak 😭 uyku aralarını 2 saat tutuyorum ben