cikolatahurma büyük kızımı hergun 22 30 gibi mutlaka yıkıyorum kendi gidiyor zaten saati geldiği zaman hatta bazen gündüzleri de dus almak istiyor küçük kizim da 2 buçuk aylık her akşam yıkamaya çalışıyorum.ama maalesef bazen fırsat bulup yikayamiyorum banyodan sonra normal giydiririm iki kızımı da soğuğa alıştırdım o yüzden hiç acaba usurler mi demiyorum 16 aylık kizim hep çorapsız geziyor mesela