MucizeKalbim Kizlar bugun dolgu yaptırdım dişime. Doktor içine sinmiyosa uyuşukluk gecince sutu sagip at dedi. Daha önce dis cektirdim ozamanda doktor 3 saat sonra emzir demisti.. kafam karıştı. Ne yapmam lazım bebeğim 10.5 aylik
Kayram64 MucizeKalbim emzirebilirsiniz bende de aynı durum oldu hatta hamileliğimde dişlerim ayağa geldi diş problemleriyle geçti doğum sonrasında da dolgular kanallar yapıldı kendi doktoruma da sordum diş doktoruna da hepsi emzirebilirsin sıkıntı yok demişti
MucizeKalbim seheriko evet arastirinca da bunu okudum. İki doktorda farklı konuştu. Gelince kizimi emzirmeden uyuttum kotu oldu ama veremedim. Uyuşukluk devam etsede emzirebilirmiyim. 3 iğne yapıldı 🤦♀️