Guzelkizim0 Kizlar 2.5 aylık bebeğim var.. bazen kendiligine icli icli agliyor durduk yere. Bebeginde de ayni durumu yasayan varmi. Surekli ustunu okuyorum nazarmi degiyor aiyamiyorum😔
MyEternalLoveNoyann Guzelkizim0 ayh Benimkide aynı 2ay 13gunluk şu son zamanlarda içli içli aglmaya başladı içim gidiyor resmen o öyle ağlarken dediğin gibi bende devamlı okuyup ufluyorum ama niye başladı bianda anlamadım
canimoglum_2020 Guzelkizim0 iletişim kurma yolları şuansadece ağlamak başka bir seçenekleri yok çünkü üzülmeyin ileride sizinle iletişim kurmaya başladığında bugünleri hayal mayal hatırlayacak ve güleceksiniz bütün ayları ayrı güzel bol bol sarılın öpün koklayın konuşun
MyEternalLoveNoyann Guzelkizim0 ah keşke aglamasalar hasta olmasalar canları hiç yanması ama malesef oluyor işte😔
Guzelkizim0 canimoglum_2020 ewet canim oyle yapiyorum agliyor sakinlestiriyorum kucagimda durmak isterse durduruyorum yatirirsam duruyorsa onunla konusuyorum bazen birseyler demeye calisiyor ufak tefek ses veriyor yada heycanlaniyor bazen odaklanip bana bakiyor tebessum ediyor. Herseyleri o kadar guzel ki 🥰 ama aglasin hasta olsun kndinden once ben agliyorum 🙈