Kızlar merhaba 9 aylık erkek bebeğim var . 5 ay 20 günlükken ek gıdaya başladık.O günden beri zorlanarak yemek yediriyorum. Yoğurt sevmez .Meyve sevmez . Kahvaltıda hazırlanan yumurta sarısına eklenen bulamaçları da sevmedi oğlum . Pankek yaptım coğu zaman . Yarısı yerde yarısı üstünde bir iki lokma mideye gitmiştir.Bazen hiç bir şey yemediği olur.Tarhana içer ama hiç bir zaman hazırladığım öğünü ( 1 fincan kadar) bitirmemiştir.Arada sebze çorbalarını içer. Bunların içine de her zaman kıyma koyarım et suyu koyarım.Muhallebi yaptım kaç sefer sevmedi . Ama adana ,köfte,kanat ,balık bunları yiyor ağzını açıyor.Ama tuzlu ve baharatlı olacak.Her zaman da bunları hazırlamaya ya da almaya fırsatım olmuyor açıkçası.Ben hazırlayınca tuzsuz yapıyorum (Köfte)baktım onu da yemedi.sebze yemiyor diye cok üzülüyorum.Özellikle kayınvalidem her gün yedi mi yedi mi ne yedi ne kadar yedi soruları beni strese sokuyor.
Böyle olup da yoluna giren bebişler oldu mu
Kilosu 8100 gr boyu 72 cm
Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum