Oncelikle sutunuzun gelmesı kdar ne kdar kalıtelı oldugu onemlı. Kalitelı olması ıcınde duZenlı ve dengelı beslenmenız gerekır .proteın ,karbonhıdrat , Vıtamın ve mıneral yonunden zengın sebzeler ,meyve ve saglıklı yag alabılmek ıcın de cıg kuru yemıs tuketmelısınız kı sutunuzun kalıtesı ve besleyıcılıgı artsın . Bebegınız kılo almaz sa gelısmesınde sıkıntı yasayabılırsınız. Doktorunuzun da desıgı gıbı anne sutu yanında mama baslamak gerekebilir . Anne sutu cok degerlı bır besın ancak sutunuzun sımdılık besleyıcılıgı yoksa sadece anne sutu dıye dıreterek bebegınıze ıyılık degıl kotuluk yapmıs olursunuz . Doktorunuzu kesınlıkle dınlemelısınız . Beslenmenızı duzenleyıp sutunuzun kalıtesını arttırana kadar anne sutu yanında mama takvıyesı vermenız yerınde olacaktır.