Ya bende kabızlık yok ama hemoroidden şüpheleniyorum doğum yapalı 38 gn oldu sezaryen olmuştum. İlk deda başıma böyle bir iş geliyor ne yapacağımı bilmiyorum başta büyük abdestimi yaparken çok acıdığı için yırtılıp kanadığını düşündüm ama sanırım hemoroid