zarifhanim Umutsinem Bence bu ara almayın. 60ları gördü, geçen hafta alsaydınız kâr ederdiniz 47 48lerdeydi. Dolar yükselişte olduğundan borsada düşüşler olabilir. Yani 50lere düşerse alın, zaten ara ara inip yükselmeye devam edecek.
Sucukluyumurta11 Umutsinem mana iyi kazandırmıştı ilk zamanlar ama aşırı yükseldi şimdilerde. Shibde aynı şekilde
Simra Umutsinem Biara iyi yukselmisti ama snmiyorm da belki yulselir ama ocak ayinda hepsi yukselcek deniliyor ama baklim
Simra Umutsinem aynn yulselcek bakalim hot da bu ay fln yulselise geciyor diyorlar bakalim hot aldim ben