Arkadaşlar kızım 19 aylık ve emmeye devam ediyor. Sorun şu ki son zamanlarda sürekli ama sürekli göğsümle oynuyor emerken. Eliyle okşuyor, çekiştiriyor vs nedense rahatsız oluyorum. Tırnakları kısa ama yine de batıyor niye huylanıyorum anlamadım. Acaba çok fazla emdiği için mi bunalıyorum :/