Kızlar bebeğim 4 kilo doğdu şuan 4 ay 10 günlük kilosu 8 400 oldu boyuda 66 cm sağlık ocağı iyi hatta normalin üstünde dedi sadece anne sütü içiyor başka bişey yok ve alt ön dişinden birini 3 bucuk aylıkken cıkardı suandada hemen yanındaki dişini cıkarıyor yüzüstü bıraktığımda gitmek için çabalıyor yani olması gereken zamandan önce oluyo hani normaldir değil mi kızlar bunlar cok aceleci ya 😃 bende 6 ayını bitirmesini beklicem ek gıda için ama arada acaba tattırsam mı bişeyler diyorum bilmiyorum her bebeğin gelişimi farklı ama sizlerde durum ne