Handecelik Elifayza 4.5 aydan beri veriyorum avent natural Ama biberon mama reddi oldu önce günde 3 içiyordu şimdi bebeğim neredeysr 7 aylık günde 1 kere mama içiyor
TazeAnneL Elifayza merhaba. Bebegim 3 ay 1 gunluk. Krese basladi dun ilk gunuydu. 3 er saat arayla 90’lik icmis. Pazrtesi ise basliyorum gunduz biberon aksam meme seklinde devam edicez
Burcu_can Elifayza 2 aylık mamajio biberon kullanıyorum çok ağlayınca veriyorum 30 cc günde 3 kereden fazla vermemeye çalışıyorum
Bebegim_ben Elifayza günde 4 5 kere canm biberonum bebedor hic degistirmedm hep bebedor verdim her istediğinde de emziriyorum bazen yarim saatte istiyo bazen 2 saatte
Meryemmtemev Elifayza biz markası dr.browns cam biberon günde 1 ega veriyorum onuda pek almak istemiyor ilk oglumda chicco kullandım 3. Ayda emmeyi bıraktı 😒
Nurtupu Elifayza Chicco Natural Feeling biberon kullanıyoruz. Ne zaman meme veremezsem o zaman biberon veriyorum. Belli sayısı Yok memeyi de bırakmadı. 4 aylığız
balannesiii Elifayza chicco kullanıyorum canım oğlum onuda gögsüm sanıp bayağı damagına yapıstırıyor tavsiye ederim 4 ay 7 günlüğüz hiçte meme reddi yapmadı şükür
Elifglarda Elifayza bzde 4 aylığız günde üç dört kez mama veriyorum ve emziriyorum avent kullanıyorum memnunum
Gokceninannesiiyim Ececavus kaç aylık bebeğiniz benimki 35 günlük aventin biberon uçları bizimkine sert geliyor sanırım içemiyor dökülüyor ağzından.