Kızım 4 aylıkken arkadaşımın hasta kızı geldi ve ertesi gün yoğun bi hastalık geçirdi öksürük krizleri, burnu ne kadar açsamda sürekli balgam 1 hafta boyunca öksürüğünden uyuyamadı bile doktora gittik tabi kaç kere tahliller ciğerler herşey temiz çıktı ve peşine alt 2 dişi patladı o gün bugündür hasta olmamıştı. Şimdi 7,5 aylık üst dişleri kabardı hatta içinde beyazlık gözüküyor sanırım en geç 1 haftaya oda patlayacak ama kızım yine hasta gece boyu uyumadı genzi aynı şekil balgam dolu bu seferde eşim hasta hiç kucağına bile almadı geçmesin diye ama bi şekilde geçti sanırım. Yada bilemiyorum işte anlayamadım ikidir denkmi geliyor yoksa dişten önce böyle hastalık geçiren çocuklar da oluyormu siz yaşadınızmı hiç böyle bi durum ne yapıcam şaşırdım