Melekannem Benim eşim kronik olarak her aksam yatakta defalarca kez hapşurur bazen öksürük krizine girer. Bi uyanır gözü şişmiş olur. Astım başlangıcı dedi doktor. Ev akarlarına ve toza alerjisi var. Eğerki sizdede böyleyse hergün odası ve yatagı havalanmalı,çarsafları haftada bir 60derecede yıkanmalı. Odasında peluş oyunca,battaniye,toz tutacak kitaplar,halı gibi seyler olmamalı. Olaki astım netleşirse daha özel elektrik süpürgesi bile almak gerekiyor. İnsallah baska bişeydir