Ikinci cocugum ama anlamiyorum gercekten dun 6 bucuk aylik oglum(6 ay22gun) gunduz birden ateslendi bu sabaha kadar atesliydi düşurmeye calistim suan yok atesi ama aşırı hassas ve mızmızlanıyor herseye. Hastalık yok gripte degil hafif isal gibi sadece surekli yapmiyor 2 gundur 4 5 defa yapti sadece cıvıktı oda. Damaklarina bakiyorum beyazlama bile yok birden cikarmı diş. Dis cikarmak boyle miydi🥺🥺 ilk cocugumda disi cikmadan 1 ay once boyle olmustu ayni birde gripte vardi onda burnuda akiyordu 7. ayina girince 2 tane disi cikti 1 hafta arayla. Ates oldugundan korkuyorum