Kızlar benim bebeğim 3:30 aylık sabahları evim soğuk olduğu için pijama altına veya eşofman altına bir şeyler giydireyim diyorum Erkek bebek kilotlu çorap gördüm LC Waikiki de giydiren var mı bebeğime çok mu sıcak gelir veya evde sadece külotlu çorapla mı durdursam o giydiren deneyen var mı