İnatlaşmış olmalı benim yiğenim 4,5 yaşında bıraktı bence bi süre ara vemelisiniz herkeside uyarın bu konu hakkında kimse bişey demesin sizde öyle aradan zman geçince varsa yaşıtlarıyla bir aradaykn abla olmak istiyorsan artık bizler gb tuvalete gitmelisin dedik ve ilk o gün tuvalete yaptı bizde artk abla oldun alkışlar vs derken o günden sonra bıraktı bezi. Ama o güne kadar herkes söylüyordu anlatıyordu hep reddediyordu inat haline getirmişti sanırım sizinde öyle olmul denemenizi tavsiye ederim