Dün çekim yaptırdık. Henüz seçim yapmadıysan Ebru Yılmaz @ebruyilmazphotograph instagramdan bakabilirsin. Bizim çekimi Deniz Hanım yaptı biz bayıldıııııkkkk çok keyifli, hijyenik, bebek ve çocuk dilinden anlayan, güler yüzlü ve çok tatlı konseptlere sahip bir yer. Tavsiyemdir tekrar tekrar gideceğiz 🙏 işbirliği değildir hiç bir tanışıklığım yok isterseniz bize çektiği fotoğraflardan atabilirim