Kızlar lütfen akıl verin. Gecenlerde deli gibi emmek istiyordu sütüm cok cok azdı. Şimdi arttırdım var sütüm ama kesinlikle emmiyor. Dudağına değdirmiyor bile. Sağıp kaşıkla veriyorum ama ne kadar ne zamanlar vermem gerek hic bilmiyorum. Zaten o sekilde de icmiyor cok az içiyor. Simdi emmeyi birakti mi yani napicam. Uykuya dalarken emzireyim diyorum ama yine almiyor gözünü açıyor itiyor. Lutfen akil verin sakin kalamiyorum. Uyku problemi de var hem fiziksel hem ruhsal çöktüm