Bebeğim 2 ay 5 günlük 2 ay kontrolünde 5100 kilo çıktı ve doğum kilosu 2900 doktor kilo alımı gayet güzel dedi ama 2-3 gündür bebeğim akşam nasıl bezliyorsam sabah öyle buluyorum kupkuru bu sabah 6 da az bişey çişini yaptı ve öğlen saat 1 e kadar yine yapmadı hemşire bir yakınıma sordum kilo alımı güzel sütün yetiyor dedi emerken de Luk luk seslerini ve yutkunmasini duyuyorum cisinin rengi de koyu buna bir yorumunuz var mı mama vermelimiyim