Husna_34 Selam kızlar 2 aylık bebeğim bronşit oldu. Sizinde bebeğiniz bronşit oldu mu? neler yaptınız, neler uyguladınız, geçti mi?. Sinirlerim çok bozuk 2 aylık bebek kullanmadığı ilaç kalmadı🥺
BirAlparslanAnnesi Husna_34 ilaç harici yapılabilecek birşey yok malesef bizimde başımıza geldi ventoller budecortlar cortairlar antibiyotikler havada uçtu ama yapcak bişe yoktu çok geçmiş olsun
BMefe Husna_34 10 gunluk bebegım bronsıolıt oldu 5 gundur kuvezde alalh şıfa Versn ömrümden ömür gitti ☹️☹️
BirAlparslanAnnesi Husna_34 benim bebeğimin kırkı çıkmamıştı bronşiolit oldugunda küvezde falan kalmıştı sonradan evde tedaviye devam etmiştik geçti çok şükür
BMefe BirAlparslanAnnesi benımkı de 10 gunluktu şımdı uvezde 5 gün oldu Kac günde cıktı cıktıktan sonra nasıl bir yol ızledınız
Husna_34 Yarim_Kilo_Kiyma sağol 🙏 kolik bi bebek yıkarken zorlanıyoduk ağlıyodu o sıra üşüttük galiba
Husna_34 RuzgarMommys keşke çocuklarımızın yerine biz hasta olsak🥺Rabbim bütün bebeklere çocuklara şifa versin