basakhanim34 Bebeğim 7,5 aylık. Sağdığım anne sütümü biberondan verdiğimde içmek istemiyor. Sürekli dibinde bırakıyor. Mamaya karşı daha istekli. Sütümün tadında mı sorun var?
Patateskoftesi basakhanim34 bir sorun oldugunu zannetmiyorum ama eski oturdugum yerde bi komsum bi gogsumdeki sut tatli oburu tuzlu derdi iki gogusu de ayri ayri baktiniz mi tdina ? Emzirmeye veya biberonla vermeye devam edin pes etmeyin bence her damlasi şifa sonuc olarak
MeryeminAnnsi basakhanim34 sagilan sutun tadi degisiyomus sodyum oranimi ne artiyomus tam emin degilim.iste bisi arttigi icin tadi degisiyomhs
Alpbeybi basakhanim34 dondurulup çözülmüş süt ise eğer lipaz enzimi olduğu için tadı değişiyor. Benim bebeğim bi kere bile içmedi sağılmış süt. Biberon da reddediyor, mama hiç içmedi ama bilmiyorum