Jane Kaşık biberon kullanan var mı Hanımlar? Nasıl kullanışlı mi? Meme reddi yapar mi Ben mamayı kaşık la veriyorum ama çok dökülüyor kaşık biberon almayı düşünüyorum
birfincantuzruhu Jane doğum yaptıktan sonra bende meme reddi yaşamıştım artı mama takviyesi yapıyordum doktorum kaşık biberon önermişti. Fakat bize gerek kalmadı. Ama doktor tavsiye etmişti 🧚♀️