Hepsini denedim molfix in, pure&soft tek geçerim. Hatta onu da yenilediler daha güzel oldu. Uzun zamandır vazgeçilmez bezimiz oldu. Mavi pakeyten asla memnun kalmadık, yeşil pakette idare eder ama pure&soft tan sonra ikisi de çöp. Reklamında oynasam bu kadar överdim heralde😂😂