EST evett bebeğiniz yorgun düştüğü için gece sık uyanir. Bnce yatırın 15 dk uyusa bile onlar için iyi oluyor benim kızım da 3 uyku yaptginda öyleydi Max 30 dk uyurdu ama bn yine de yatırirdim . Uyku saatleri normal ama öğlen uykusuyla 3. Uyku aralığını güzel takip edin zaten zamanla 3. Uykuyu bırakıp gece uykusuna yatmak isteyecektir . Ama tabi her bebeğin uykusu farklı olabiliyor ama size onerebilcegim şey 3. Uykuya yatmak istediğinde bekletmeyin uyutun 10 dk olsa uyusun diğer türlü gece sık uyanması oluyor birde diş atak girince daha da zor oluyor