Anne888 bence 26 derece cok yüksek,biz mersinde klima aciyoruz o sicakliga😃saka bir yana ben almanyadayim,burda doktorlar bebegin uyudugu oda sicakligi 16-18 derece öneriyorlar.Ben 20 derece yapiyorum odayi cok rhat oluyor uyurken.Cok terlemesi hasta ediyor cocuklari