Şeriatı şuan hdp getirse oyumu ona verecek kadar düşerim yeter ki gelsin böyle o****çocuklarını sallandırmak lazım o vuran elleri canlı canlı ortadan ikiye kesmek lazım,videoyu izledim izlemez olaydım kalbim sıkıştı ciğerim çıktı ağlarken o yavrunun anasını düşünmek bile istemiyorum.Hoş ya onun yerinde ben olaydım mutfaktan alırdım bi bıçak delik deşik ederdim onu parçalara ayırırdım ibne şerefsiz düşmanına vuruyo sanki nasıl hınçla vuruyor o bebeğin sesi kulağımdan gitmiyor ALlah boşa yaratmadı cehennemi böylelerinin cezasını o büyük güne erteliyor .