Ftmagull Evde omre yada saçını boyayan var mı cila atan ?? Hangi oksidanla saçı açtıktan sonra hangi cilayı kullanıyosunuz ?? Evde kendi saçımı boyamak istiyorum ilk defa boyuyucam da 😊🌸🌸🌸
GiybetReis Ftmagull her kuaför bile yapamıyor. Balyaj gibi olursa çok demode olur. Tabi yetenekliyseniz bu konuda yapılabilir ama riskli😊o attıgınız vıdeo da ombre değilde röfle gibi olmuş
Ftmagull Leyla2763 bazı arkadaslarım saçını evde boyuyo ama onlar normal boya sürüyo ben de denemek istedim belki güzel olur die uçlarından diplere az yakın falan doğal gibi
Ftmagull GiybetReis ben tek tük aralarına düşündüm zaten saçım omre var ama az akmış durumda bi tık köklere yakın denemek istedm