Uzayiko 4,5 ayda bende oturtamamıştım. Şimdi daha kolay. Ama hamburger ekmeği,mantı,hamburger malzemesi,pratik pizza vs dolu buzluk😀 Haftada iki üç yiyorum yapıp kendime. Eşime de. Sadece kızıma yapıyorum bazen. Ama pratiklik adına evde de boş kaldığım zamanlar yapıp buzluğa atıyorum bişeyler ama benim kızım 20 aylığa yakın. Yeni yeni o da.