Kuzeyanness merhaba, göğüs ucu kullanmanızı mutlaka öneririm, bebeğim 11 günlük oldu, 2 günlükten beri kullanıyorum hiç yara olmadı. Her emzirmeden sonra lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum, kendi sütümle göğüsüm etrafına sürüp bekletiyorum, tahinin üste çıkan yağını da arada sürüp bekletiyorum yani bol bol nemlendirmek gerekiyor. Göğüs ucunun da resmini ekliyorum, inşallah faydasını görürsünüz.
https://resimyukle.io/r/4lRvNLrQDs