Arkadaslar 2 aylik bebegim var. Bebegim beni emmiyo mama kullaniyoruz. Onceleri sütüm doyurucak kadar olmasada gun icinde 2 3 öğünunde verecek kadar sütüm vardi. Sagim yaparak onu veriyodum. Bazende cani isterse 1 2 kere gun icinde emerdi, emmedigi zamanlarda olurdu. Ama artik sütüm cok azaldi. Sagim yaptigimda 10 15 cc geliyo. Gunluk 2-3 litre su iciyorum. Hurma incirlerden falan artik iyice sikildim. Yavrum daha cok kucuk emmesede sütten yararlansin istiyorum. Süt cok azaldigi icinde emdiginde gelmediginden artik hic emmek istemiyo. Sütüm kesilmek üzere. Ne olur bana süt yapici biseylerden bahsedin. Ek gida takviseyi, damla falan ne olursa. Bu durumu yasayipta sütüm sunu sunu yaptimda tekrar artti diyebilceginiz bisey var mi