BarlasMomm Olric11 o kadar cok bosluk oluyor mu peki yani saat araliklariniz nasil ben sabh khvlt verip uyutuyorum sonra oglrn oluyor zaten uyaniyor birseyler yerse yiyor 1 kasik anca sonra aksam oluyor hemen 😊
Olric11 BarlasMomm biz güne 5 veya 6 başlıyoruz hemen kahvaltısı veriyorum 7 gibi 9 gibi ara öğün yapıyor 20 dk uyuyor öğlen ana öğün veriyorum 12 gibi 2 gibi ara öğün 4.30 gibi tekrar ana öğün 🙃 6.30 gibi ara öğün 21.00 mama yatış çok sık değilmi diyeceksiniz bütün öğünleri toplasak bir öğün etmiyor az az ve sık sık yedirmeye çalışıyorum oğlum kolik her zaman böylemi dersen bozulduğu atladığı zamanlar oluyor
BarlasMomm Olric11 ooo cok erken uyaniyormus bebisiniz o yuzden boyle duzenli bence 😊 biz 7.30 da uyaniyoruz alt degistirme ust degistme zaten saat 8 oluyor. 9 da anca kahvalti yapiyoruz iki lokma zorla.
ssezer80 1 yaş ikizlerim var. Hem mama hem anne sütü alıyorlar. 3 öğün beslenme daha çok protein içerikli oluyor. sabah kahvaltısı yumurta avokado peynir yulaflı meyva omlet öğlen kıymalı sebze yemeği + yoğurt akşam çorba çok sulu olmayanından
Olric11 BarlasMomm her bebek farklı 7.30 uyanmasını tercih ederdim yine üç öğünü sığdırabilirdim ama yiyen çoçuk değil
BarlasMomm Olric11 anladim tabikide oyle her bebek farkli. Bizde gece 22.30 da uyuyoruz sabah 7.30 dan dolayi mesela