Rose1221 RuzgarGulsah maşallah meyveyi nasıl yiyor acaba yani benimki hep ısırıyor ama atıyor 9.5 aylık
RuzgarGulsah Rose1221 Mesela mandalinaya taktı bu ara bizim hala dişimiz olmadığı için mandalinayı ikiye bölerek veriyorum yiyor çıkarmıyor genel olarak meyveyi sever arada ben yediririm kendide yer ☺️
Rose1221 RuzgarGulsah bizim diş var ama elma muz falan sevmiyor yani koparıp atıyor mandalinanın da suyunu emiyor😊
RuzgarGulsah Rose1221 sevdiği meyveleri yer canım benimki bazen mandalina çok ekşi olabiliyor o zaman çıkartıyor 😄
Ogullarinaasikanne BarlasMomm demekki yanlis biliyorum tatlim ama Ali fuat diye bir doktor takip ediyorum o doktor da 3 ana öğün olmali diyor🙈ne bileyim ama ben ve esim 2 öğün yiyoruz😬
BarlasMomm Ogullarinaasikanne her doktorun gorusu farkli tabiki bizde oyle 2 ana ogun yiyoruz. Bebekler yesinde 2,3 farketmz. Bakayim bende bi biliyorum o doktoru
Kurtlarkuslaralemi BarlasMomm evet hastalıkta olabiliyor benim oğlumda bir kere hastalandı 1 ay istahsizdi. Sorun etmeyin. Alerjisi yoksa zaten kendi yediğimiz yemeklerde verin 2 3 öğün yediği kadar.
BarlasMomm Yarim_Kilo_Kiyma tesekkur ederim sabah bende kiymali yumurta yapayim hic aklima gelmemisti daha once 😊
Sedacablog BarlasMomm kahvaltıyi seviyor salatalık, domates,pankek sevdiği şeylerden yapıyorum .öğlen meyve yiyor .çorbayı hiç sevmiyor.Aksamda kendimize yaptığımız yemeklerden veriyorum,yoğurt ile beraber yiyor.
nzoztrk BarlasMomm oğlum 11 aylık kahvaltısını yapar öğlen çorba akşamda ben ne yersem ondan yediriyorum tabi arada meyvelerde var bide günde 4-5 kerede mama veriyorum
Egullll Oglum 13 aylik sabah kahvaltimizi yapariz omlet pankek gunun menusunde ne varsa oglen bi corba iceriz sonra meyve kuru dut kuru elma gibi ara ogun aksama sebze balik et tavuk vs yer. Aksam yemegi sonrasi tekrsr bi meyve fasli 1 uyku yapiyor zaten gunde en fazla 2-3 kere emer. 3 ana 2-3 ara ogun seklinde ilerliyoruz biz
BarlasMomm Egullll tek uykuya ne zaman gecti acaba. 11 ayligiz 2 uyku yapiyor tek e gecicek diye korkuyorum 😄
Papatyaannesi_0112 1 yaşında oldu benim kızımda. 3 ana öğün yaptırıyorum kesin ara öğunler de ya emer yada yaptığım bebe büsküvisi yada kek felan yer birde akşam yemeğini çok yemediği için uyumadan önce irmikli meyveli püre yaparım yada meyveli yoğurt yapar yediririm. Bizim şimdilik böyle.
Asenana BarlasMomm yok bizim yediklerimizden veriyorum ama tuzunu az koyuyorum baharat koymuyorum bir de
Papatyaannesi_0112 BarlasMomm Yani değişiyor bazen çorba bazen yemek şeklinde instagramda ekgıda anneleri diye sayfa var tariflerin bir çoğunu ordan yapıyorum.
Egullll BarlasMomm valla benim oglum normalde 3 saat uyanik kaliyordu zat zor oda oyalamiyordum nasil tek uyku yapcaz hayatta yapamaz falan diyodum 1 yasina girdi 3 gun sonra uyutamaz oldum gunduzleri ben biraktim uyutmayi baktim duruyo 4-5 saat uyanik kaliyor simdi bakalim, bence daha iyi verimli oluyor en azindan