Bugün sağlık ocağına kontrole götürdüm . Sadece anne sütü alıyor onun dışında yemiyor en fazla 2 kaşık dedim oda ne veriyorsun dedi kahvaltıda yumurta sarısı pekmez labne. Sonra meyve püresi , çorba falan deniyorum ama yok yemiyor dedim kendi yesin diye de önüne koyuyorum ama ağzına bile götürmüyor. Hemşire dedi ki şimdiye kadar bu bebeğin makarna pilav avuçlayarak yemesi lazımdı sen ne yersen onu ver yazık çocuğa dedi. Ben tuzlu salçalı vermiyorum dedim oda olur mu öyle şey gıda mühendisi misin sen ilerde hiç yemez falan dedi. Kafam çorba oldu . Kilosu 8.200 gr ayına göre normal ama sadece anne sütü alması biraz üzüyor ben kase kase yesin istemiyorum ama en azından biraz sevsin. Sizce ne yapmalıyım?