Burcinn3 Bebeğim 17 aylık bazen durup durup kendi kendine gülüyor. Otizm açısından doktorumuz öyle bir bulgusu yok gayet sağlıklı bir bebek demişti. Neden güler sebepsiz yere sizce ?
Koalina Burcinn3 Geçenlerde kızım gece sürekli güldü durup durup hemde uyku uyanık arasıydı gülmenin otizimle ne alakası var anlamasım
Ayseege6156 Burcinn3 sizin göremediklernizi görüyordur melek o daha 🤍 gayet normal bir durum kendi dünyasında birşeyler de aklına geliyor olabilir gülmesi anormal bi durum değil 🌸
Burcinn3 Koalina kendi kendine durup gülme bir belirtiymiş öyle okumuştum. Demek ki her çocukta oluyor sadece bir belirti ile otizm tabi ki de olmaz
Seda__nrr Burcinn3 başka gözle görülür bi tepkisi varmı ? Mesela ışığa odaklanma sesten kaçma göz teması kurmama vs