Arkadaslar ister istemez biraz canım sıkıldı kızım 13 aylıl 74 cm boyu ayına göre eksk oldugunu söyledi doktor kalsiyum filan verdi yaklaşık 5 aydır annemin yanındaydım kanserdi kendisi kızımla %100 ilgilenemedim benim ihmalim midir bu durum bilmiyorum ama bu sorunu yaşayıp boy olarak nasıl toparladınız tavsiyeleriniz var mı? Ben 173 civarı eşim de 170 71 filan